Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014
radio
fitness


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ...
Το πάχος της κοιλιάς είναι κάτι που ενοχλεί αρκετά τις ...
Κατά την προσπάθειά σας να χάσετε κιλά, μην ξεχνάτε να ...
Το αγγούρι είναι κατάλληλο για εσάς που κάνετε δίαιτα, ...
Η βρώμη είναι μια τροφή απαραίτητη για τον οργανισμό, ...
Το να στερούμαστε, τη μεγάλη μας απόλαυση, το φαγητό ...

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ...
Η Αμάλ Αλαμουντίν βρέθηκε στην χώρα μας, για...
Η κατάθλιψη εμφανίζει τα μεγαλύτερα ποσοστά της στην...
Η Μαρία Μενούνος αποκάλυψε στο περιοδικό Shape τα...
Όπως ακριβώς τα θρεπτικά συστατικά του φαγητού σας...
Η Μαριέττα Χρουσαλά που αυτό το διάστημα βρίσκεται...


Δίαιτες & αδυνάτισμα

Χάστε Λίπος, όχι Κιλά


diet-386-3

Χάνετε κιλά, αλλά αυτό το παχάκι από το στενό τζιν δεν λέει να σταματήσει να πετάει; Σας ενημερώνω ότι έχετε ακολουθήσει λάθος δρόμο. Για μια καλλίγραμμη σιλουέτα απαιτείται να χάσετε λίπος και όχι μυϊκό ιστό.

Κι εκεί που λέγαμε «άντε, μπήκε ο χειμώνας, θα βάλω το άνετο πουλοβεράκι μου, το φαρδύ μου το τζινάκι και θα καλύψω και τα δυο παραπανίσια κιλά εύκολα», να σου κι έρχεται ο οίκος Balecniaga και ο LouisH Vuitton και σου λένε πως φέτος θα φορεθούνε τα κολάν καθώς και τα παντελόνια σωλήνες! Πώς λοιπόν εσύ να χαλαρώσεις και να απολαύσεις το φαγητό σου; Με το χάσιμο λίπους όμως έχουμε θεαματικά αποτελέσματα. Χάνοντας λίπος και όχι μυϊκό ιστό είναι σαν να «μαζεύουμε»... και αυτό ακριβώς θέλουμε. Ο Γιώργος Μουλίνος, που «ευθύνεται» για τις αναλογίες της Δέσποινας Bανδή και πολλών άλλων σταρ, μας αποκαλύπτει 7 μυστικά για να χάσουμε λίπος με το σωστό τρόπο.

1. Ελέγξτε το επίπεδο των σακχάρων στο αίμα (γλυκόζη)

Αν είναι ιδιαίτερα υψηλές οι μετρήσεις του σακχάρου, ο οργανισμός μας προτιμάει να καίει σάκχαρα σαν άμεση πηγή ενέργειας και έτσι δεν κινητοποιεί τις αποθήκες του υποδόριου λίπους! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τρώμε σύνθετους υδατάνθρακες (αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά ολικής, αμυλούχα λαχανικά και φρούτα) και να μειώσουμε τους απλούς (ζάχαρη και λευκό ψωμί).

2. Μη μειώνετε δραματικά τις θερμίδες
Τα νέα είναι καλά. Στόχος σας θα είναι να τρώτε όσο πιο πολύ γίνεται κάνοντας πολλά και μικρά γεύματα. Έτσι θα συνεχίζετε να χάνετε βάρος. Αν έχετε βασικό μεταβολισμό 1.600 θερμίδες και καταφέρετε με ένα διατροφικό πλάνο των 1.400 θερμίδων να χάσετε μισό με ένα κιλό λίπους, τότε το αποτέλεσμα είναι ιδανικό. Αν προσπαθήσετε να επιταχύνετε το απο-τέλεσιια καταναλώνοντας 1.200 θερμίδες, είναι σαν να σαμποτάρετε τον οργανισμό σας. Το θερμιδικό έλλειμμα για χάσιμο λίπους δεν πρέπει να ξεπερνά τις 400 με 500 θερμίδες. Αν χάνετε περισσότερα από 1-2 κιλά την εβδομάδα, χάνετε μυϊκό όγκο και μειώνετε το μεταβολικό σας ρυθμό. Ένα πολύ συνηθισμένο λάθος είναι να μειώνονται δραματικά οι θερμίδες που καταναλώνονται ημερησίως, με αποτέλεσμα μετά από έναν μήνα υπερπροσπάθειας να «κολλάει» ο μεταβολισμός και να αρνείται να συνεργαστεί. Επίσης ο οργανισμός λειτουργεί αντισταθμιστικά και μειώνει τις καύσεις του για εξοικονόμηση ενέργειας. Το αποτέλεσμα; ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ!

3. Ξυπνήστε το μεταβολισμό σας πρωι-πρωι!

Ένα ισορροπημένο πρωινό που περιέχει συνδυασμό πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λίγων λιπαρών είναι απαραίτητο για το ξεκίνημα της μέρας. Το πρωινό μάς δίνει και πάλι ενέργεια μετά τη νυχτερινή νηστεία του ύπνου. Ενεργοποιεί το μεταβολισμό για ολόκληρη τη μέρα. Είναι απαραίτητο για να επανέλθει το ζάχαρο στα φυσιολογικά του επίπεδα μετά τον ύπνο, και αυτό είναι πολύ κρίσιμο για την απώλεια λίπους.

4. Μικρά μυστικά
Καταναλώστε άφθονο πράσινο τσάι γιατί βοηθάει στο κάψιμο θερμίδων. Επίσης βοηθάει πολύ η κόκκινη πιπεριά στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού καθώς και το αφέψημα της λουίζας. Αποφύγετε τους καφέδες-βόμβα που προσδίδουν πάρα πολλές θερμίδες και λίπος χωρίς να το καταλαβαίνου με.

5. Μετρήστε την αναλογία θρεπτικών συστατικών (ratio count)
Ημερησίως η μεσογειακή διατροφή προτείνει: 45-65% υδατάνθρακες, 15-20% πρωτεΐνη (γαλακτοκομικά, ψάρια, κρέας, αβγά), 20% ελαιόλαδο, 10% ηλιέλαιο, γύρω στο 7% κρέας.

6. Σηκωθείτε από τον καναπέ

Στη συνεχή προσπάθεια για κάψιμο λίπους βασικό μας μέλημα πρέπει να είναι η γυμναστική. Οποιαδήποτε μορφή άσκησης που στρεσάρει το καρδιαγγειακό σύστημα ονομάζεται κάρδιο-αναπνευ-στική. Κυρίως ο όρος χρησιμοποιείται για άσκηση αερόβιας μορφής. Όσο πιο χαμηλής έντασης είναι η προσπάθεια τόσο περισσότερο αυξάνεται το ποσοστό του χρησιμοποιούμενου λίπους. Άρα, όταν θέλουμε να χάσουμε λίπος, κάνουμε χαμηλής έντασης και παρατεταμένης διάρκειας άσκηση.

7. Πειθαρχήστε
Μπορεί η συγκεκριμένη έννοια να σας ακούγεται λίγο αυστηρή έως... στρατιωτική, ωστόσο είναι το κλειδί της επιτυχίας. Μην ενθουσιάζεστε με τη δίαιτα του αστροναύτη και τη δίαιτα της πάπιας. Ακούγονται πολλά κατά καιρούς για τη θαυματουργή γυμναστική, την τέλεια δίαιτα ή το σούπερ μηχάνημα. Όλα είναι θέμα δικής σας επιμονής και θέλησης. Μην περιμένετε κανένα θαύμα να σας χαρίσει το τέλειο σώμα.Αν γουρουνιάσατε ένα βράδυ, μπείτε και πάλι σε πρόγραμμα το επόμενο πρωί. Μη σας παίρνει η κάτω βόλτα.

10 Do and dont's
ΝΑΙ

1. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα ολοκληρωμένο πρωινό.
2. Κάντε πολλά και μικρά γεύματα, όχι ένα και τεράστιο.
3. Τρώτε αργά! Είναι και πιο σικ.
4. Γυμναστείτε! Έστω λίγο περπάτημα, αν όλα τα υπόλοιπα φαντάζουν μακρινό όνειρο...
5. Απενεχοποιήστε τους υδατάνθρακες. Συνδυάστε τους με πρωτεΐνες και λίπη σε κάθε γεύμα.
6. Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν εξαιρετικά σνακ ανάμεσα στα γεύματα και σας κόβουν και την πείνα.
7. Πιείτε 10-12 ποτήρια νερό.
8. Ξεχάστε τα λιπαρά στο μαγείρεμα.
9. Ναι στο ρύζι, τα μακαρόνια, τις πατάτες, το μαύρο ψωμί και τα δημητριακά.
10. Μειώστε την κατανάλωση αμυλούχου υδατάνθρακα τις βραδινές ώρες.

ΟΧΙ
1. Μην παραλείπετε γεύματα. Μη βρίσκετε δικαιολογία την πολλή δουλειά και βρείτε λίγο χρόνο για σας.
2. Μη σνομπάρετε τη σαλάτα. Είναι θαυματουργή.
3. Μην τρώτε το φρούτο μετά το φαγητό αλλά σαν σνακ ενδιάμεσα στα γεύματα.
4. Μη μένετε πολλή ώρα χωρίς φαγητό.
5. Μην παρασύρεστε επειδή κάνατε μια ατασθαλία και βγαίνετε τελείως εκτός προγράμματος. Απλά, τις επόμενες μέρες προσέξτε περισσότερο.
ο. Μην τα «τσούζετε» με τις φίλες σας συνέχεια. Με μέτρο το αλκοόλ.
7. Μην το παρακάνετε με τα συμπληρώματα διατροφής.
8. Μη χαρακτηρίζετε τα τρόφιμα ως καλά - κακά, διαιτητικά - παχυντικά.
9. Μην καταναλώνετε πολλά γλυκά, έτοιμους χυμούς, μπισκότα και κουλουράκια.
10. Μην ακολουθείτε τη δίαιτα της κολλητής σας!


ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ



Home Fitness & Διατροφή Προσθήκη στα αγαπημένα Εκτύπωσέ το Στείλτο σε φίλο

Bookmark and Share