Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014
radio
fitness
Είσαστε εδώ: Myworld > Fitness & Διατροφή > Fitness Tips


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ...
Εάν είστε σε αναζήτηση φυσικών τρόπων που θα σας ...
Είναι σημαντικό να υπάρχει ανταπόδοση όταν ...
Εκτός από το είδος της γυμναστικής που θα επιλέξετε, ...
Το πάχος στην κοιλιά ταλαιπωρεί αρκετές γυναίκες, ...
Μπορεί η υγιεινή διατροφή και η γυμναστική να είναι ...

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ...
Η Γωγώ Μαστροκώστα βρέθηκε πρόσφατα στην Γλυφάδα όπου...
Η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκε σε σούπερ μάρκετ για...
Η Μαρία Κορινθίου μέσα από το facebook και το twitter εξέφρασε...
Η Ελένη Μενεγάκη χαμογελαστή και ευδιάθετη αποχωρεί...
Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μιλώντας στο περιοδικό TV Zapping ...


Fitness Tips

5 Τρόποι για να περιορίσετε την επιθυμία σας για φαγητό


diaita-diatrofi-epithymies-laxatara-lixoudies-386

Είστε λαίμαργη και δεν μπορείτε να περιορίσετε την επιθυμία σας για φαγητό; Τρώτε υγιεινά τη μισή μέρα και μετά δεν αντέχετε χωρίς να φάτε γλυκό ή τσιπς; Δείτε παρακάτω με ποιους τρόπους μπορείτε να περιορίσετε αυτές τις λαχτάρες.

Αντιμετωπίστε τις σκέψεις σας: Σκεφτείτε λογικά και υπενθυμίστε στο εαυτό σας ότι δεν πεινάτε πραγματικά και ότι δεν πρέπει να υποκύψετε στις λιγούρες σας. Δεν χρειάζεστε να τρώτε κάτι κάθε φορά που σκέφτεστε το φαγητό. Τέλος να υπενθυμίζετε συνέχεια στον εαυτό σας την προσπάθεια που έχετε καταβάλει τόσο καιρό και το πόσο σημαντικό είναι να συνεχίσετε να μην υποκύπτετε.

Αποσπάστε τον εαυτό σας: Όταν σκέφτεστε ότι πεινάτε, αποσπάστε τον εαυτό σας με το να κάνετε κάτι άλλο π.χ. μιλήστε στο τηλέφωνο, κάντε δουλειές του σπιτιού, κάντε ένα μπάνιο ή πηγαίνετε έξω για μια βόλτα.

Φτιάξτε πρόγραμμα για το πότε θα ενδίδετε στις επιθυμίες σας. Κάντε ένα εβδομαδιαίο πλάνο για το πότε θα μπορείτε να φάτε το αγαπημένο σας γλυκό ή σνακ, με αυτόν τον τρόπο ακόμα και οι σκέψεις σας θα μπουν σε πρόγραμμα.

Αγοράστε τις λιχουδιές σας σε μικρές ποσότητες: Καθώς έτσι θα ενδίδετε στις επιθυμίες σας, αλλά και δεν θα το παρακάνετε.

Προτιμήστε τα φρούτα: Εάν θέλετε να φάτε ένα γλυκό, φάτε πρώτα ένα φρούτο και αν ακόμα και τότε η λαχτάρα σας δεν έχει υποχωρήσει, τότε μπορείτε να φάτε το γλυκό που επιθυμείτε σε λιγότερη ποσότητα.
 



Home Fitness & Διατροφή Προσθήκη στα αγαπημένα Εκτύπωσέ το Στείλτο σε φίλο

Bookmark and Share