Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014
radio
fitness
Είσαστε εδώ: Myworld > Fitness & Διατροφή > Fitness Tips


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ...
Το Καλοκαίρι είναι μια ανάσα μακριά και οι ...
Όλες γνωρίζουμε τα οφέλη της γυμναστικής στο σώμα και ...
Εάν είστε σε αναζήτηση φυσικών τρόπων που θα σας ...
Είναι σημαντικό να υπάρχει ανταπόδοση όταν ...
Εκτός από το είδος της γυμναστικής που θα επιλέξετε, ...

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ...
Η Σμαράγδα Καρύδη σε πρόσφατη συνέντευξή της στο...
Μεγάλος αριθμός παιδιών αντιμετωπίζει νυχτερινές...
Τα καλαθάκια που δίνουμε στα παιδιά για το σχολείο,...
Η Μαρία Μπεκατώρου σε συνέντευξή της στο περιοδικό...


Fitness Tips

Συνδυασμός τροφίμων για χάσιμο βάρους


woman-food-386

Τα παρακάτω ζευγάρια τροφίμων αν συνδυαστούν μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε τη σιλουέτα που πάντα ονειρευόσασταν:

1) Σίδηρος + Βιταμίνη C
Ο καθένας ξέρει ότι ο σίδηρος είναι μια σημαντική θρεπτική ουσία. Γνωρίζατε όμως ότι υπάρχουν δύο είδη; Το ένα είδος βρίσκεται στο κρέας και τα θαλασσινά και το άλλο στα ρεβίθια, στα σκούρα πράσινα φύλλα, και σε άλλα φυτά. Το πρόβλημα είναι, ότι τα δεύτερα δεν απορροφούνται τόσο εύκολα από τον οργανισμό. Εδώ μπαίνει ο ρόλος της βιταμίνης C που περιέχεται στα εσπεριδοειδή, στις πιπεριές και στις φράουλες και αυξάνει την οξύτητα των εντέρων με αποτέλεσμα να απορροφάται πιο εύκολα ο σίδηρος.

Πώς μπορείτε να τα συνδυάσετε
Περιχύνουμε βινεγκρέτ λεμονιού σε σπανάκι και σαλάτα με φράουλες. Ή προσθέστε ψιλοκομμένες κόκκινες πιπεριές σε ρεβίθια. Στα γεύματα που γίνεται ανάμειξη σιδήρου και βιταμίνης C, προσπαθήστε να αποφύγετε το τσάι, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, καθώς και όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα τα οποία αναστέλλουν την απορρόφηση του σιδήρου.

2) Λυκοπένιο + "καλά λιπαρά"
Το λυκοπένιο είναι η χρωστική ουσία που δίνει κόκκινο χρώμα στα φρούτα και τα λαχανικά όπως το καρπούζι. Είναι επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, που βοηθάει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και ορισμένων μορφών καρκίνου. Επειδή το λυκοπένιο έχει λιποδιαλυτές ιδιότητες, το πεπτικό σύστημα είναι σε θέση να το απορροφήσει καλύτερα όταν συνοδεύεται από λίπη. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο διαπίστωσαν ότι, όταν άτομα έτρωγαν ντομάτες και αβοκάντο μαζί, απορροφούσαν 4,4 φορές περισσότερο λυκοπένιο.

Πώς μπορείτε να τα συνδυάσετε
Μια καλή λύση ώστε να συνδυάσετε το λυκοπένιο με τα καλά λιπαρά είναι οι μπρουσκέτες με ψιλοκομμένη ντομάτα, σκόρδο και ελαιόλαδο.

3) Φυλλικό οξύ και βιταμίνη Β12
Το φυλλικό οξύ (όπου βρίσκεται στα λαχανικά και τα φασόλια) και η βιταμίνη Β12 (που τη βρίσκουμε σε τρόφιμα ζωικής προέλευσης) βοηθούν στην παραγωγή νέων κυττάρων. Ρίχνουν επίσης τη λεγόμενη ομοκυστεΐνη, ένα αμινοξύ που, σε υψηλά επίπεδα, συνδέεται με τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Πώς μπορείτε να τα συνδυάσετε
Για πρωινό μπορείτε να συνδυάσετε την ομελέτα με σπανάκι. Για δείπνο, φάτε φιλέτο σολομού με σπαράγγι, και προσπαθήστε να περιορίσετε την ποσότητα του αλκοόλ που πίνετε. (Το αλκοόλ εμποδίζει την ικανότητα του σώματός σας να απορροφήσει τις βιταμίνες.)



Home Fitness & Διατροφή Προσθήκη στα αγαπημένα Εκτύπωσέ το Στείλτο σε φίλο

Bookmark and Share